5 thema's

De presentaties tijdens de B2B Marketing Summit gaan over 5 thema's die er werkelijk toe doen.

Klantinzichten

The customer's perception is your reality.

Iedereen heeft het over Customer Centricity, maar wat betekent dat nu echt? Hoe definieer je je doelgroep? Hoe krijg je de hele organisatie mee?

Segmentation, Data Driven Insights, Stakeholder Mapping, en Sentiment Analayse wat kan je er nu echt mee?


  • Data Driven Insights voor Segmentation
  • Stakeholder Mapping
  • Buyer Persona‚Äôs in B2B


Strategie

Failing to plan equals planning to fail!

Succesvolle marketing staat en valt met de juiste strategie en maken van keuzes op het gebied van product en positionering.

Maar hoe maak je die keuzes? Waar moet je opletten ? Wat werkt? Wat zijn valkuilen waar je voor uit moet kijken? Wanneer is co-creatie een opportunity?


  • Hoe goede Value Props te maken
  • Product Development, lessons learned
  • High Growth Strategies
  • Merkwaarde in B2B

Executie

Strategy without execution is just a pipedream

Strategie zonder Executie is een droom, maar executie zonder strategie is slechts tijdsverspilling.

Wat kan je leren van de campagnes van collega B2B marketeers? Wat is hun digital footprint? Welke technologie gebruik je? Hoe doe je nu eigenlijk echt Account Based Marketing ?

  • Account Based Marketing
  • Marketing Automation
  • Ecosystemen & Cocreatie
  • Campagne Cases

Resultaat

Achievements of an organization are the results of the combined effort of each individual.

Meten = Weten. Maar hoe definieer je nu eigenlijk echt succes? Hoe werk je samen met sales? Hoe balanseer je EBITA, NPS en SHV?

  • Metrics & Measurement
  • Customer Advocacy
  • Bottomline Impact

Persoonlijke groei

Change is the only constant; so you better be ready for it.

Maar hoe maak je die keuzes?
Waar moet je opletten ? Wat werkt? Wat zijn valkuilen waar je voor uit moet kijken?

  • Marketeer of the Future
  • Agile
  • Sales Alignment